• Zwroty i reklamacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY 

Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres e-mail: sklep@puremed.com.pl w ciągu 14 dni od daty odbioru zamówienia. 

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami

 

Zwrot towaru należy dokonać niezwłocznie na adres: Przyczyna Dolna 13, 67-400 Wschowa z dopiskiem ZWROT PUREMED.

 

Zwrot płatności następuje w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.

Zwroty wysłane przez klienta za pobraniem na nasz magazyn nie będą odbierane. Klient musi opłacić z góry paczkę zwrotną.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi, gdy zwracane są rzeczy:

  • które ulegają szybkiemu zepsuciu lub mają krótki termin przydatności do użycia,
  • które są dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, a których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  • które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
  • których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

REKLMACJE 

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, konsument ma prawo złożyć reklamacje w oparciu o rękojmię.

Reklamację należy złożyć na adres e-mail: sklep@puremed.com.pl

Konsument ma dwa lata na złożenie reklamacji od dnia dostarczenia towaru.

 

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Dębicz 33, 62-511 Kramsk z dopiskiem REKLAMACJA. 

 

W związku z wadą konsument może żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

 

  • Warunkowy dostęp do sklepu

Dostęp do oferty jest dla spółek oraz profesjonalistów - osób fizycznych posiadających wykształcenie w odpowiedniej dziedzinie ochrony zdrowia (np. kosmetolog) lub medycyny (np. pielęgniarka, lekarz, stomatolog).


Akceptując regulamin i przechodząc dalej oświadczają Państwo jednocześnie, że nie są osobami niedoświadczonymi oraz że są profesjonalistami.


Jeśli nie widzą Państwo komunikatu TAK/NIE lub występuje inny błąd systemu prosimy o zmianę przeglądarki.